isabellbrandstrom

2011-02-12
18:24:51

After-Pulk
Grattis till Ola som tog hem segern i årets pulkarace! Vi har haft riktigt roligt idag och jag lovar att uppdatera er med bilder senare när jag har fått tag på dem. Förutom en person som blev skadad så har det gått rätt bra. Tror dock att någon måste skriva lite regler inför nästa år eftersom det blev en hel del brottningsmatcher, dragkamp om åkfordon, springmarscher och diskussioner om diskvalificering hit och dit idag. Ändå jättenöjd med dagen och jättekul att så många var med. Tusen tack till Michael och Sofie som var årets arrangörer.

Nu är det snart Afterpulk hemma hos Sofie. Jag, Magnus, johan, johan och Anton har precis ätit Älgfilé och sitter nu och taggar inför kvällen.


Vinnarpokalen. Hittade en bild på linneas blogg som jag kunde stjäla

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: