isabellbrandstrom

2011-02-27
15:39:51

Birger är galen
Som många redan vet är Bigge tokig i fjädrar. Förra veckan lyckades han få tag på min dammvippa med strutsfjädrar och hann plocka halva sitt byte innan jag fick tag på honom.  Jag stoppade undan vippan och sparade de lösa fjädrarna för att senare någon gång försöka limma tillbaka dem.  Idag klippte jag i lite jeanstyg och det blev flera smala remsor över.. precis när jag skulle slänga dem i sopkorgen hejdade jag mig och kom att tänka på de där fjädrarna.. plockade fram superlim, karlssonsklister, eltejp och en nyckelring. och voilá.. en kattleksak.


Tyvär går det inte att leka med den med Birger för så fort det är fjädrar inblandat så är det blodigt allvar och så fort han har den mellan tänderna så börjar han morra åt mig och springer iväg med sitt byte.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: