isabellbrandstrom

2011-01-29
00:54:06

Äntligen!
Funderat länge nu på att skaffa en blogg och äntligen så har jag tagit mig i kragen.
Min plan, tajmad och klar in i minsta detalj är att skriva om allt mellan himmel och jord.. Bra plan!
Jag tänker skriva om precis det jag för stunden känner att jag vill skriva om, kanske vad jag åt till frukost, vad mina katter haft för sig för hyss, eller kanske jag publicerar en bild på det senaste scrapbookade kortet jag gjort eller kanske till och med ett virkat gosedjur.

Hej! Här är jag

Här är jag!

Kommentarer:
#1: Sofie

Välkommen in i bloggvärlden vännen! Ser fram emot att följa dina påhitt :)

2011-01-29 @ 01:01:36

Jätte kul att kunna följa dej/er på din blogg.

Va fiiin du är på denna bild ....=)



Kramar från Hudiksvall

2011-01-29 @ 16:32:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: