isabellbrandstrom

2011-07-10
19:50:29

Chuck o Candy
Hunnit med mycket idag än fast jag tycker att jag bara har tagit det lugnt. Tog sovmorgon till klockan elva eftersom vi inte kom hem förrän fem imorse. Åkte först iväg till städjobbet, sedan har jag handlat, kollat in Johan Ericssons nya lägenhet, ätit kycklingsallad med M, Johan E och Anton och varit ute och sprungit.

Ikväll ska jag kolla på Serien Chuck och äta godis som jag tydligen tyckte att jag förtjänade när jag handlade idag.
Note to self: Inte besöka matvaruaffär när jag är vrålhungrig



M o Jag på gatufesten



Riktigt bra kycklingsallad på Pinocchio



Kommentarer:
#1: Ingela brändström

Åh vad fina ni är!

2011-07-10 @ 20:29:30
#2: Isaflisa

Tack! Jag kan skicka fotot om du vill =)

2011-07-11 @ 17:29:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: