isabellbrandstrom

2011-07-15
16:37:31

Helg i 24 timmar, SPA och kattungar
SPA

Nu är det helg, fast bara i 24 timmar för min del. Jobbar från 15-22 imorgon och på söndag jobbar jag förmiddag. Inte förrän måndag är jag helt ledig, då ska Anna och jag på SPA-avdelningen, längtar! Känner att jag behöver unna mig en dag med bara avslappning. Har försökt några gånger hemma att bara ta det lugnt men jag har svårt att sitta still när det finns hemsysslor att göra.. Städa, tvätta, diska, damma, arbeta i trädgården med mera. På måndag ska jag slappna av totalt och glömma bort omvärlden.



KATTBEBIS

En annan sak jag längtar till är ikväll. Sofie och Micke är
nere i Sundsvall och hämtar en ny medlem i familjen. Det är en otroligt gullig kattunge, 50 procent Norsk skogkatt. Honom ska jag mysa och busa med hela kvällen har jag tänkt. Jag gillar kattungar när de inte är inneboende hos mig. Har fostrat alldeles för många kattungar i mina dagar för att tycka att det är charmigt när de:
  • äter mina gardiner
  • klättrar i mina gardinerna
  • välter mina blomkrukor
  • attackerar mina fötter när jag sover
  • lever om
  • kissar utanför sandlådan
  • flyger omkring som galna monster
  • och driver mig till vansinne


Söt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: