isabellbrandstrom

2011-07-22
14:32:06

Påväg till Docksta och Birger på bättringsvägen
Snart hänger jag på Sofie ner till Docktsa. Vi ska äta lasagne hemma hos Sofies pappa och sedan ska vi umgås med Sofies tjejgäng. Dom har känt varandra sedan småskolan, så jag känner mig lite som en utböling hehe, men jag har ju träffat de flesta av tjejerna så jag tror det kommer gå bra ändå. Ser jättemycket fram emot att lära känna alla så det här ska bli kul!

Birger blir bättre och bättre. Han busar och stojjar som vanligt. Han är fortfarande öm i höften och väldigt mammig. och han har inte börjat tjata om att få gå ut ännu så jag tror att han är lite skraj fortfarande. Men snart så <3

Birger älskar att krypa in i trånga utrymmen, här har han hittat M´s väska till fotbollsskorna

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: