isabellbrandstrom

2011-06-22
23:48:15

Pysseljuntan
Kul med pysseljunta, vi blev ett lagom stort gäng på 6 personer. Någon målade korgar, någon scrapbookade och jag började på en ny virkad amigurmisköldpadda som ska bli äggskalsvit med rosa sköld. Vi fick även äta glasstårtan som jag och Sofie bakade igår.


Riktigt smarrig


Tupperwareprylarna från partyt i söndags kom idag med. Nu har jag fått massor av nya prylar igen. Det lönar sig att vara värdinna kan jag lova.



Nu har jag fått ihop allt jag önskat ifrån tupperware, detta fick jag idag.


Kommentar:
#1: Frida

vad du pysslar på då!

Jag tycker inte att det är fuska att fiska i näske nöjet med att fiska är ju att få dra upp en stor fisk så varför inte fiska där man vet att man får fisk!

klart att du få länka om du vill! skrev in adressen ovan! Hoppas att allt är bra med dig annars men det tror jag om man fått äta av allt de goda ni verkar baka! :D Glad midsommar!

2011-06-23 @ 11:46:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: