isabellbrandstrom

2011-03-06
09:11:10

Fruktfrosseri
Fantstiskt nöjd med gårdagen! Tack tjejer! jätteroligt har vi haft jag, Nastia och Anna. Efter ett avkopplande bastubad äventyr på relaxen hämtade vi med oss box 2, 9 och 10 från Asia - Thai palace. och efter det frossade vi i alla exotiska frukter vi kunde hitta på ica-kvantum. Medan fruktfrosseriet smällde vi igång en skräckfilm och kurade ihop oss under filtar.. eller iaf jag som vill kunna mentalt rymma från skräckfilmer, byggde mig en fristad under en stor filt och två kuddar. Haunting in conecticut hette filmen.

Anna är lat och har inte skickat bilderna på frukten till mig så tyvär får ni vänta med dem och nöja er med en äldre bild på oss tjejer.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: