isabellbrandstrom

2011-03-13
17:25:31

Kamera
När jag hade min kameramobil så tog jag flera bilder varje dag. Jag tar bilder på hantverksarbeten, på katterna, på mina vänner, på allt jag scrapbookar, på maten jag äter, ALLT tar jag bilder på. Inte bara för att kunna lägga ut bilder på bloggen, nej bloggen har bara funnits i cirka två månader och jag tog massor av bilder långt innan det.

Nu när jag varit utan kamera en period har jag fått lov att låna Magnus mobil att fota med, bett vänner fota och sedan mejla mig bilderna och dylikt för att jag ska kunna fortsätta med att dokumentera mitt liv.
Har känt mig nästan lite handikappad när jag inte haft kamera tillgänglig och istället varit beroende av andra och känt att jag skulle ha haft en egen liten kompaktkamera att bära med mig. Så nu har äntligen kommit mig för och beställt en Canon IXUS 130. Sofie har en likadan och jag har varit avundsjuk ända sedan hon skaffade sin. Nu ska jag få en egen och jag längtar! Den sorterades i Ånge i fredags och jag håller tummarna på att jag får den imorgon.


Såhär ser den ut



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: