isabellbrandstrom

2011-03-16
09:52:04

Ledig idag
Vet inte vad jag ska göra idag. Skön känsla faktiskt eftersom jag har haft fullt upp allt för länge nu. Jag kan inte göra något mer på min OnePiece eftersom jag inte har något tyg ännu och Bjästaboden är inte öppet på onsdagar. Är därför fri från skolan. Har inte så mycket i nya lägenheten att göra för tillfället heller. Kanske ändå ska åka dit en sväng och hämta hem min dammsugare så att jag kan ta mig i kragen och städa i denna lägenhet. Kanske är på tiden för det nu. Kanske börjar jag med mitt och Idas stora scrapbooking projekt senare idag med. Men då måste jag åka in till stan och shoppa lite nya papper först. Skulle även behöva köpa vit hobbyfärg, sminktvål och torrshampo.

Hittar inga särskilda bilder som passar till detta inlägg så ni får nöja er med två kort jag scrapat.




Kommentar:
#1: Sofie

Vad ska du ha hobbyfärgen till? Jag har vit färg, men inte hobbyfärg.. Då har jag bara svart.. Hör av dig om du får tråkigt så hittar vi på något :) Har inte så fullt upp idag ändå!

2011-03-16 @ 11:51:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: