isabellbrandstrom

2011-05-10
15:20:08

Thor
Ikväll ska jag på bio. Jag älskar att fara på bio! Det är stor skärm/duk så man inte behöver anstränga ögonen, det är mörkt/mysigt ljus, bra ljud med bas som virbrerar i luften och man får äta jättegoda popcorn och dricka Coca cola. gillar stämningen i biosalongen. Tyvär tycker min karl inte detsamma. Han tycker att man får nackspärr i biostolarna, idoter prasslar med godispåsar och snorungar lever om och frågar sina föräldrar konstant om varför karaktärerna gör som dom gör. Det blir därför väldigt sällan som vi åker på bio.

Nu har vi haft ett par företagsbiljetter liggandes sedan i höstas och dom går ut datum i juni så det börjar bli dags att använda dem. Thor verkade intressant när jag såg den på reklamen och jag tänkte det var en bra idé att använda biljetterna till den, men M vägrade, så jag fick leta en annan dejt. Som tur var så var Sofie inte lika svårövertalad så nu har vi platser bokad till ikväll 18.15. 

Två till företagsbiljetter har jag liggandes och snart har ju även Pirates of the Caribbean premiär så vi får se vem jag lyckas ragga upp tills dess.. Kanske det är dags att ta med lillasyster Elvira på bio igen? Kanske Anna och jag kan ta med oss varsin lillasyster och åka på bio! =)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: