isabellbrandstrom

2011-05-09
11:05:57

Det stora scrapbookingprojektet
Blogg.se hade serverproblem igår eftermiddag/kväll vilket gjorde att det stod error varje gång jag försökte posta ett inlägg, men idag hoppas jag att det ska fungera bättre. Skulle vilja skaffa en helt egen sida. En Isaflisa.se så man slipper sådana problem och slipper reklam för den delen också. Magnus läser ju två kurser i webbdesign nu så kanske att han blir tillräckligt duktig för att hjälpa mig med html-koderna då. 

Iallafall så ska ni få se bilderna ifrån albumet. Det hemliga scrapbookingprojektet som jag och Ida knåpat ihop var ett album till pappa ifrån alla hans barn, barnens respektive, barnbarn och ifrån min mamma. Alla fick en sida var och på den sidan skulle det finnas en bild på personen, en bild på pappa tillsammans med personen och en hälsning till pappa. 
Pappa tyckte om sin present och han var blank i ögonen när han såg att även Pontus fick vara med på ett blad.

Här kommer bilderna som jag har arbetat med
















Idas bilder tog jag kort på när de redan var i plastfickorna så ni får leva med att några av bilderna blänker lite.
















Kommentarer:
#1: sofie

himlar vad fint det blev!

2011-05-09 @ 17:21:39
#2: Isaflisa

Tack! =)

2011-05-09 @ 23:08:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: