isabellbrandstrom

2011-05-29
15:49:10

Slutspurt
  • Igårkväll arbetade jag med en powerpoint till redovisningen.
  • På förmiddagen idag har jag jobbat på hemtjänsten.
  • Efter det har jag gjort bort städjobbet
  • och snart åker vi till Billjsö för M ska fira sin mor.
Fullt upp!
Imorgon är det utställning i Naturvetarhuset på Umeå Universitet 11.00-19.00. Textil 3:ornas slutprojekt ska visas upp. Är grymt nyfiken på klasskamraternas produkter. Spännande! Måste ta tidiga tåget till Umeå för att hinna med alla förberedelser. 

Efter utställningsdagen följer två dagar redovisning.
Det är mycket nu.. slutspurt. Kommer därför inte uppdatera lika ofta på bloggen, kanske inte ens varje dag. Men jag lovar er massor av bilder ifrån utställningen!
Just det ja, jag måste köpa en ny dammvippa. när jag skulle åka och jobbade idag stal bibbe dammvippan ur min väska. Efter att jag jagat honom över hela lägenheten fick jag tag på vippan och kunde åka iväg till jobbet. Fick dåligt samvete så när jag kom hem så tänkte jag att Bibbe kunde få leka en lite stund med den.

Det skulle jag inte gjort..


Vippan mellan tänderna och skakar huvudet (Lägg märke till tassen)


morrar och tillochmed fräser åt mig. Jag får inte tillbaka den!


Försökte slita den ur munnen på honom med då gick det såhär


Död vippa


Kommentarer:
#1: Ingela

Aj aj den blev ine fin dammvippan. Går det inte att reklamera den? Visst borde den tåla att katten leker lite med den. ;-)

2011-05-29 @ 16:51:10
#2: Isaflisa

Hahaha, ja man tycker ju att den borde hålla för en liten stackars katt. ;)

2011-05-29 @ 20:43:11
#3: Anna

Hahahahahahaha.... Viker mig av skratt

2011-05-30 @ 13:02:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: