isabellbrandstrom

2011-05-07
17:04:22

Pappa
Trodde inte att jag skulle ha möjlighet att blogga mer idag men det hade jag! Har fått låna brorsans Ipad 2 64Gb 3G. nu kan jag berätta hemligheterna för nu har vi redan överaskat min pappa Ruben som fyllt 60 år. hela syskonskaran med respektive och barn är samlad i Nordingrå i mina föräldrars sjöbodstuga. Vi har ätit tårta, lämnat över det stora scrapbookingprojektet ( berättar mer senare ) , barnen har precis kommit tillbaka efter en båtresa där de besegrat två troll och hämtat en skatt tillsamman med farfar sjörövare (pappa) och nu är det snart dags att äta exotisk planka till middag. riktigt trevligt har vi det och pappa är glad att ha alla sina 6 ungar samlade med deras familjer. Bilderna får ni imorgon!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: