isabellbrandstrom

2011-05-15
16:44:30

Potatis från potatislanden
Nu har mina kära morföräldrar Bojan och Bosse varit här. Presenter hade dom också med sig, påskliljor, hallonsylt, lingonsylt, saft och potatis. Gud vad gott det ska bli med hempotatis ett tag framöver, sån himla skillnad motför vad man får tag på från affären. Mormor föreslog att jag skulle plantera egna potäter i sommar, jättebra idé! Måste bara försöka få tag på pallkragar att plantera i, tror att gräsmattan är tillräckligt stor för det. och om jag får tag på flera stycken så kan jag ju även plantera morötter och sallad.

Mycket trevligt att ha mormor och morfar här idag, blir för sällan som vi träffas så det var faktiskt jättekul att dom hörde av sig och ville hälsa på. 

Jag tog några bilder på dem men eftersom mormor hatar att vara med på bild så lovade jag att inte lägga ut dem på nätet. Istället får ni se den fina påskliljebuketten jag fick av mormor.





Kommentarer:
#1: Mickaela

Het tips: Överlack Seche Vite (helt galet bra!) för 99kr på Kicks. Kan vara det bästa lack jag provat :D



Hoppas att allt är bra! :)

2011-05-16 @ 20:26:24
#2: Isaflisa

Hej vännen! Det är bara bra bortsett från förkylning. Tack så mycket för tipset! hur lång hållbarhet? och hur fort torkar det? vi måste träffas snart! det var länge sedan nu. vad gör ni till helgen?

2011-05-17 @ 10:43:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: