isabellbrandstrom

2011-05-23
08:19:40

Sjusovare
Uppe med tuppen idag. Sju alltså. Jag har ställt om dygnet senaste tiden och inte klivit upp före 11 på hela förra veckan. Men eftersom M hade lektion extra tidigt idag sympatiserade jag med honom och klev upp jag med. Har en hel del att göra denna vecka så det är till fördel om jag faktiskt kliver upp innan halva dagen har gått.

Dagens att göra:
  • Frukost - rabarberpaj tredje dagen i rad
  • Blogga - snart tjeck (hur stavas tjeck, keck, check va? hur ofta skriver man check? hittar inte den lilla symbolen på tangentbordet)
  • Bloglovin - Saknar dig sofie!! =(
  • kolla mejlen och eventuell facebook (blä, ofc facebook kommer det bli)
Sedan kommer den seriösa listan
  • Rätta rapporten
  • Bestämma utgångspunkt till tredje väskan
  • Hitta bilder
  • Bygga Moodboard
  • skissa
  • Bestämma material
och efter det
  • Lunch - slut på paj! vad ska jag då äta?
  • Blogga
  • FB
Fy fan vilken bra lista, kommer bli klar innan lunch! jo tjena..
  • Det jag inte hunnit på förmiddagen
Kvällen är lagomt lam och ser ut såhär:
  • Middag
  • Städjobbet


Gårdagskvällen med Anna resulterade i lite scrapbooking (Med Annas material för en gångs skull ;)..)
Anna är en regelrätt scrapbookare nu ju.


Kommentarer:
#1: Sofie

♥ Ska ta tag i det idag.. Lovar! För din skull ;)

2011-05-23 @ 12:17:31
#2: Isaflisa

=D

2011-05-23 @ 13:38:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: