isabellbrandstrom

2011-05-27
13:40:23

Telia Max 25
Äntligen slipper jag mitt förbaskat dyra Halebop Abonemang. Jag har i snart två års tid varit uppbunden, jag har fått be alla jag ringer att ringa upp mig för att samtalskostnaden blir för dyr och trots det har det kostat mig runt 350 kr i månaden.

Nu gick jag in på Telia för att skaffa mig ett refillkort med nytt nummer att ha under sommaren medan jag är upplåst så att jag bara skulle behöva betala månadsavgiften av det gamla. Men istället hjälpte dem mig så att jag kunde byta till Telia Max 25 istället.. Eftersom det är mindre än 3 månader kvar på gamla abonemanget gick det att byta. Fick ha kvar mitt gamla nummer och är nu uppbunden med Max 25 till i Augusti och därefter helt obunden. PERFEKT!

Nu kan jag i godan ro vänta på Iphone 5:an och när den kommer kan jag köpa telefonen tillsammans med en bindningstid på Max 25 precis som jag ville.
Måste dock köpa en ny telefon iallafall, eftersom min nuvarande LG chocolat är riktigt kass. Men om jag köper den billigaste som finns på marknaden för några hundringar så klarar jag mig till Iphonen kommer ut.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: