isabellbrandstrom

2011-05-19
12:26:21

Textiiil
Friskare idag, på bättre humör och mycket piggare. Rapporten är tillräckligt färdig för att lämnas för opponering. Eller jag kanske ska läsa igenom vad jag har skrivit först. Kan vara en hygglig idé!

Jag fick höra igår att opponeringsmötet blir hemma hos mig på Söndag! Tjejerna åker ner ifrån Umeå och hit! Jätteglad blev jag över att höra det. Inte bara för att jag slipper åka upp till Umeå men också för att jag saknar att inte kunna bjuda hem mina klasskamrater hem till mig emellanåt. Eftersom det är bara lilla jag som bor i övik i klassen så har jag svårt att umgås med textilarna på ledig tid. Har inte kunnat fara på alla klassfester och har inte kunnat vara med på syjuntan som de brukar ha där uppe. Känns riktigt hemskt att det snart är slut på textilen och klassen skilljs åt igen efter tre terminer tillsammans. Bättre klass får man leta länge efter! Tycker om er brudar! och Stefan såklart =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: