isabellbrandstrom

2011-05-23
17:47:19

Tredje väskan?
Kan inte bestämma mig vilken väska jag ska göra som min tredje.. Jag har denna vecka på mig, lyckas jag bara komma på vad jag vill göra och hittar nåt härligt material att jobba med kommer jag hinna göra den tredje väskan.

Eftersom jag inte fick ihop de bilder jag ville ha till Filippinska väskan så står det mellan att göra en till Rysk väska, en från ett nytt land eller göra en väska utifrån min egen personlighet. Utifrån min egen personlighet är svårt. Konstigt nog lyckas jag inte bli inspirerad av saker jag gillar.

Ryska väskan är det istället inte säkert att jag hittar lämpligt material till. Har varken tid eller pengar till att åka upp till Umeå denna vecka så jag får rätta mig efter vad som finns i Bjästaboden. Åker nog dit imorgon och ser vad de har att bjuda på.

 


Älskar denna bild ifrån Ryssland och hoppas att jag hittar något liknande tyg


Kommentarer:
#1: Sofie

Säg till om du vill ha sällskap till Bjästaboden :) Sitter på bibblan just nu, men åker hem vid 11.. Kram

2011-05-24 @ 09:28:40
#2: Isaflisa

Vill hemskt gärna ha sällskap =) Jag ringer!

2011-05-24 @ 09:45:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: