isabellbrandstrom

2011-05-24
22:55:18

Tupperware vinnaren
Denna kväll följde jag med Sofie till ett "Prova, smaka, känn" event för tupperware. Där fick vi klämma och känna på nästan hela sortimentet av tupperware produkter, vi fick äta lite laxkräm som lagats med hjälp av produkterna och vi fick flera gratisprylar. Vi fick även vara med i flera utlottningar av produkter. Jag vann! sedan vann jag igen! Två jättebra saker som jag önskat länge att jag skulle haft råd med. 

Kom därför hem med en hel hög med produkter, helt gratis dessutom för Sofie bjöd på inträdet som var 20 kr!
Det lönar sig att åka på sådana träffar vill jag lova! Tack så hemskt mycket Sofie för att du tog med mig dit!
  • Det är en stor låda att förvara grönsaker i (tur jag har en stor kyl nu så den ryms )
  • En shaker som man kan blanda allt möjligt i (ska fluffa grädde i min)
  • Den lilla rosa burken fick alla som var med (synd för dig Anna att du inte följde med)
  • Den lite större rosa burken fick alla som bokade in en visning hemma hos sig i juni (Alltså är alla som vill välkommen hem till mig vecka 24, datum kommer senare)


Kommentarer:
#1: stefan

Det var ju inte så dumt :D

2011-05-25 @ 00:31:01
#2: Isaflisa

Nä, verkligen inte dumt! =) Tror att jag ska göra ett inlägg snart med foton på allt jag har fått gratis genom tupperware! man får ju nästan alltid en gästgåva på partyn också även om man inte handlar =) Förstår inte att inte fler är intresserad av gratisgrejer med livstidsgaranti!?

2011-05-25 @ 10:17:44
#3: stefan

Kanske folk tror att man känner ett krav att man bör köpa något varje gång jag vet inte :). Jag trodde också typ tupperware hade försvunnit som företag tills du började skriva om det :p

2011-05-25 @ 20:30:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: