isabellbrandstrom

2011-10-09
19:30:14

Lycksele
Nu är jag hemma igen efter en trevlig resa. Internetuppkoopplingen på hotellet sög så tyvär fick jag bara iväg ett enda inlägg utan bild. Men nu ska ni få bilder.


Här är brickan med godsaker som jag gnällde på, Tro det eller ej! Jag lät faktiskt bli fatet hela helgen! Duktig! (Jag packade ner allt i en låda för att jag inte skulle bli frestad) Stefan märkte dock precis innan vi lämnade rummet att den där ahlgrenspåsen inte ingick i sortimentet.. Dvs jag hade kunnat äta den utan att betala något? Någon hotellgäst måste ha lämnat kvar den förut. Men vid det läget var jag proppmätt efter hotellfrukosten och godis var det sista jag ville tänka på. 

^
Här äter vi förrätt under fredagen. Det är rökt hälleflundra. Mycket god

 


Huvudrätt: lammrostbiff med "karljohansvamppotatismosrullemednågottunnbrödaktigtruntom" (eller vad den nu kan ha hetat)

 


Efterätten var prinsesstårta till födelsedagsbarnet.. Mormor hävdade att det stod 17 år på tårtan, inte 70. Mormor fyller 17 år varje år enligt henne själv.

 


Mormor hatar att vara med på bild, men nu när hon är födelsedagsbarnet och det är hennes förtjänst att vi fick åka på denna resa så bara måste jag få låta henne synas lite. Världens bästa mormor!

 


Grasshopper:Vit kakaolikör med pepparmint. Sjukt god drink som Morbror Patrik bjöd på. Det tackar vi för!

 


Jag och mamma, lika som bär

 


Fanns mycket roligt på DollarStore. Bland annat det här charmiga diademet som Stefan hittade. 


De här solglasögonen var inte heller helt fel! (gillar prislappen över näsan)


Under Lördagkvällen bjöd Wallmans salonger på både mat och show. Dom var otroligt duktiga på att sjunga och uppträda! servera mat skulle de dock behöva öva mer på då de glömde att servera såsen till huvudrätten som var kycklinglår och potatis!

 


Sista frukosten innan vi åkte hem. Finns det någon godare frukost än Hotellfrukost!? Mums! (lägg märke till att min smörgås ser ut som en galen clown)

 

 



 



 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: