isabellbrandstrom

2011-10-07
18:56:10

"LYX"ele

Jag har det bra jag! Befinner mig just nu i Lycksele tillsammans med mammas sida av släkten. Mormor har nämligen fyllt 70 år och firar det med att ta med sina barn och barnbarn till hotell Lappland

Vägen hit var en riktigt nostalgitripp då det enda mamma hade till skivsamling i sin bil vi fick låna var: 80 talsklassiker, the baseballs, flertalet skivor gamla partyhits och absolut musik 40. Vilka barndomsminnen som återuppväktes från dvala, hela fjortistiden flashade förbi.

Nu har vi nyss avnjutit ostbricka och snart ska vi äta 3-rätters middag nere i restaurangen. Lyxigt!

Enda jag hatar med hotellet är den förbaskade minibaren på hotellrummet..  Elakt säger jag bara! Det står serverat ett stort fat med godis, chips nötter och annat gott och bredvid ligger en prislista med skyhöga priser.  Whyyy??  Det är inte värt att köpa något från brickan på grund av priserna men HUR ska jag kunna håla mina fingrar borta från godbitarna när de står framför ögonen på mig och frestar? Mitt sockersug är inte att leka med!


Kommentarer:
#1: Mickaela

Haha! men det är ju just därför de HAR godbitar framlagda på en bricka, för att man inte ska kunna motstå ;) Håll ut!

2011-10-08 @ 13:47:13
#2: sofie

jaa, jomen det skulle nog kunna gå! :)

haha jo jag såg den videon, beställde mitt löshår därifrån med och kan nog den hemsidan utan och innantill^^ men du kanske kan höra av dig via telefon, här har du mitt nr : 070 3549962!

2011-10-08 @ 19:55:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: