isabellbrandstrom

2011-10-11
19:54:47

Tentaångest
Sjuuuk ångest inför imorgon. Tror verkligen inte jag kommer klara tentan. Men misslyckas jag så vet jag iallfall vad jag ska träna på inför omtentan. I måndags köpte jag fika inför mina fyra timmar i Östra paviljongen, men tror att jag måste ha varit galet sockersugen i affären då jag verkade ha tyckt att gott o blandat, powerking och kexchoklad är fika!?! Kunde jag inte ha köpt en yoghurt och tekakor istället?.. Hur tänkte jag? Nu kommer jag vara sockerhög genom hela tentan!

Men men.. önska mig lycka till.. eller näe, skicka lite medlidande istället. tror väl inte det hjälper med lyckönskningar.. är alldeles för pessimistisk av tentaångest just nu för att ens tro att jag har en chans imorgon.

Kommentar:
#1: Sofie

Det kommer att gå bra. Och precis som du säger så skulle det gå åt skogen så vet du ju i alla fall vad du ska plugga på. Lycka till vännen! Imorgon eftermiddag kommer du vara så lättad för att det är över! Finns inte mycket som slår den känslan :)

2011-10-11 @ 21:58:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: