isabellbrandstrom

2011-10-29
10:54:18

Tupperware, ikea, smycken
Tentan närmar sig med stormsteg och jag gör allt utom att plugga!
  • Torsdagkväll var jag på Tupperwareparty
  • Igår åkte jag, sofie och anna på roadtrip till ikea
  • Igårkväll åt vi tacos med sofie o Micke och fortsatte kvällen med att göra smycken
  • Och idag är det pysseljunta!
Riktigt roligt har vi haft det dessa dagar, men ehm.. efter den här pysseldagen så låser jag in mig på rummet och vägrar komma ut förrän jag ska skriva tenta. 

Bilderna från Ikea


Anna, Sofie, jag


Ankifi


sofie needs tha pelllefant



Hittar ni mig i bilden?


Diskborste!!


Vet inte om det syns så väl, men ser ni hur fåglarna kryllar i luften? sofie med sin fågelfobi var inte allt förtjust när det såg ut som att vildvittrorna attackerade.




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: