isabellbrandstrom

2011-09-12
07:02:19

Är plastnaglarna boven?
Har kliat ihjäl mig inatt och ju mer jag kliar ju värre blir det. Jag har en fundering på om jag är överkänslig mot plasten i mina billiga lösnaglar jag köpte på utförsäljningen på parken. Har haft på mig dem sedan i fredags och bekymrena började på lördagkväll. Gorde ett test imorse där jag kliade mig på armen med busskortet och väntade några minuter. Inget hände. lite senare provade jag att försiktigt gnida naglarna mot ett område på armen och en minut senare var jag röd och had fått två utslag på det området. fortfarande ingen förändring där jag kliat med busskortet. Jag ska gör fler små tester under dagen för att säkerställa mina teorier. Sedan ryker min vackra fejknaglar ikväll så ser jag om det slutar klia.


Bye bye my beautiful babies


vill man vara fin så får man lida pin brukar man ju säga, men någonstans går ju gränsen


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: