isabellbrandstrom

2011-09-03
13:28:24

Plingplong-taxi till plåsterhuset
Dagen startade klockan halv sex imorse och då fick jag ringa 112 åt M. Han mådde inte bra, han kräktes blod och låg på hallgolvet och var nära att svimma. Antingen magsjuka med spräkta blodkärl i halsen eller blödande magsår tänkte vi. Vågade inte chansa så M fick åka plingplong-taxi till plåsterhuset.

Det var inte blödande magsår som tur var, men någon värre typ av magkatarr skulle jag tro att han har. Ber till gudarna att det inte är magsjuka också. För säkerhets skull har jag ätit några nävar vitpepparkorn, halsat Activia och släpar med mig en flaska handsprit runt i lägenheten. Vill inte missa uppropet och introduktionen på Måndag.



Plingplong-taxi


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: