isabellbrandstrom

2011-09-03
14:39:30

Smyckestillverkning
Har länge velat göra mina egna halsband, vi har ju en fantastisk pärlbutik här i Övik, Pagoni. Har varit inne i pärlhimlen flera gånger och dregglat men inte vetat vart jag ska börja, det har känts hopplöst och svårt när jag inte vet vart jag ska börja, det finns för mycket pärlor och tillbehör att välja bland. Jag kan glåma på pärlor i flera timmar, men det slutar alltid med att jag får beslutsångest och lämnar affären tomhänt.

Men nuu när Sofie fyllde år hittade Anna och jag en perfekt present till Sofie ifrån pagoni, ett startkit för att göra halsband. Både pyssel och smycken i ett! kunde inte bli bättre, plus att vi då låter Sofie ta första steget in i "smyckestillverkningsvärlden" så att hon kan dra med oss när hon har orienterat sig så slipper vi vara vilsna när vi kommer dit.. Mohaha, perfekt plan.. Nu har hon dragit med mig och jag är stormförtjust i min nya hobby.






Har även köpt charmiga påsar att förvara smyckena i







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: