isabellbrandstrom

2011-09-18
16:35:08

Don´t kill the messenger
Vaknade halv åtta imorse och åkte direkt iväg o jobbade. Efteråt hämtade jag upp Sofie och mötte upp Anna hemma hos Paulina i Hörnett.  Vi hade en liten pysseljunta, drack kaffe och fick äta gott fika.

Nu sitter jag i Billsjö och väntar på att potatisgratängen jag slängt ihop ska bli klar och till den ska vi äta Grillad älgfilé. Mums. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.. Eller? Om man frågar Magnus, Micke, Johan, Lars, Hägga och Fredrik tror jag inte dom håller med. Igår hade dom samlats för att se hockeymatchen och de beställde hemkörningspizza allihop. Matchen började.. ingen pizza hade kommit,  matchen pågick.. ingen pizza syntes till, matchen tog slut och fortfarande ingen pizza hade synts till. 3 timmar tog det från att de beställt till att pizzabudet knackade på dörren, de hade tydligen kört ihop sig på pizzerian så grabbarna var inte ensam om att inte få sin middag i tid. Jag säger bara vilken himla tur att modo vann mot djurgården för annars hade nog pizzabudet nästintill blivit nerslagen, haha Tänk dig 6 styckna riktigt hungriga karlar efter en hockeyförlust på tv.. Stackars pizzabudet, det måste vara det värsta jobb jag kan tänka mig att lämna ut 3 timmar försenad pizza hela kvällen till rusktigt arga, hungriga kunder, vilka utskällningar han måste ha fått stå ut med under kvällen. Don´t kill the messenger!



Dagens smyckesproduktion, halsband, armband och örhängen i vita och genomskynliga pärlor


Örhängena in action


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: