isabellbrandstrom

2012-04-25
18:52:38

Sotiga tassar och tentavakt

Birgers tassar har sett förskräckliga ut efter han har varit ute senaste dagarna. Ser ut som om han har hittat en skorsten att leka i. Hörde någonting om att Domsjöfabriken haft nåt problem med nåt sotröks-utsläpp så det måste nog vara det som fastnar på Bibbes tassar.

Idag har jag varit skrivvakt under nationella proven, gick bra, såg inget fuskande. Var det någon som ändå lyckades fuska så ger jag dem ett A i att vara diskret, haha.

Imorgon ska jag hålla genomgång i en layout-uppgift eleverna ska få som hemläxa under de närmsta två veckorna. Känns kul att för en gångs skull få vara med när de redovisar uppgiften också. På textilen har jag i princip bara fått starta upp projekten men inte hunnit vara med tillräckligt länge för att hinna avsluta dem.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: