isabellbrandstrom

2012-04-22
21:07:05

Pyssel
Senaste dagarna har flygit iväg och bloggen hann tyvärr inte hänga med i tempot.
Fredag var det redovisning för layoutarbetet och grillning i snöovädret med flickorna på kvällen. Lördag klev jag upp tidigt för att jobba och sedan har det varit pyssel resten av helgen. Vi har nämligen haft ännu en hel-mysig pysseljunta, denna gång med ett tillhörande pyjamasparty. Vi har haft otroligt roligt! pysslat, fikat/ätit, umgåtts och drabbats av skrattatacker så tårarna har sprutat. Denna träff var det för en gångs skull inte jag som lyckades fastna i superlimmet, den underhållningen stod både Sofie och Elvira för.
Ikväll håller jag på att förbereda mig inför de tre kommande veckorna. Jag har VFU på Nolaskolan igen och jag är taggad till tusen. Ska bli kul att få prova ha praktik i bildämnet med, jag har ju nästan bara haft praktik i textilslöjdsalen hittils.


Fastna i superlim


Scrappad klänning med ståltrådsgalge


Många klänningar! Nu kan jag beskrivningen helt utantill


Tog ett tag att lära sig böja galgar, vid fjärde hade jag fått in tekniken. Kan ni gissa vilken som gjordes först respektive sist? :P


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: