isabellbrandstrom

2012-06-09
20:28:40

Fyra dagar skoj
Onsdag kväll: Cirkus

Anna frågade om jag ville gå på cirkus med henne
Jag sa: Nej, cirkusen var igår
Anna sa: Nej, Hägga säger att den är idag också
Jag sa: Okej, då följer jag med
Anna säger: Tjoho!
Vi åker in till stan, promenerar till området och där säger jag: Jag sa ju det!
Men istället för cirkus så åkte vi och köpte jordgubbar, grädde och glass och tjattrade hela kvällen, mys.

Torsdag: Stan och vargar

Scrapbookade på förmiddagen, gymmade, Gjorde stan med Sofie, unnade mig ett par skor och fyllde på scrapförrådet
Mot kvällen så jag och M skräckfilm "The grey", egentligen bara en thriller men.. JAG HATAR VARGAR! Fy vad otäck den var! Vågade inte gå på toa efteråt för jag var rädd att en varg plötsligt skulle uppenbara sig och sluka mig hel.

Fredag: Billsjö

Heldag i Billsjö med svärisarna, solade lite, letade fram mitt ljuslila oinvigda shimanospö (denna sommar ska det ta mej tusan fiskas ikapp allt vi missade förra sommaren) grillade oxfilé, drack lite vin och lyssnade på mestadels dansband.

Lördag: Skyttebanan

Idag har jag varit på skjutbanan största delen av dagen, nu har jag lämnat in medlemsansökan i skyttegillet och bokat upp en skyttekurs för helgen efter midsommar. Idag fick jag prova flera sorters skjutdon. Jag har fått skjuta älgpangare, en Tikka T3 6,5x55, jag har fått skjuta med en AK4b, och jag har fått prova en Glock 9mm. Mer än det har jag skjutit med den vanliga finkalibriga pistolen 8 salvor. Gillar skarpt min nya hobby!


Med AK4:an på 100 m, 49 poäng!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: