isabellbrandstrom

2012-03-05
14:31:37

Distress Markers
Jag är såå lycklig! Som ett barn på julafton! Jag har nämligen fått en tidig julklapp! Jag äger nu de splitternya Distress Markers Pennorna. Tack fantastiska, underbara, älskade mamma för julklappen! Precis vad jag önskade mig! Självklart tack till pappa också, vet dock inte om han vet om att han är delaktig ännu, hehe.

Jag kommer få användning av dessa pennor både i bildutbildningen, i scrapbookingen och bara vanlig hobbyteckning. Vill ni veta mer om dem så har jag en film här nedanför där Tim Holtz demonstrerar.
Me loves ny new babies!

 

 

 


Kommentarer:
#1: Sofie

Jag är så avis!

2012-03-05 @ 14:54:55
#2: Anna

Vill också ha!

2012-03-05 @ 17:01:48
#3: Isaflisa

:) Ni får låna dem av mig när vi scrappar tillsammans! De är lite kluriga från början, men riktigt snyggt blir det när man fått in tekniken.

2012-03-06 @ 00:26:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: