isabellbrandstrom

2012-03-30
17:29:10

Hundvakt

Nu är jag hundvakt igen. Fast inte åt valpingen utan åt en fyra årig rottis-tik, Chablis heter hon och är jättesnäll. Hon ska vara hos mig hela helgen :) Det är min före detta klasskamrat Martina som akut behövde hundvakt.

Så nu har jag varit på djurmagasinet och köpt lite leksaker, godis och två gnagben med örter i som tydligen ska vara bra för både tänderna och andedräkten. Det är ett ben som passar bra för större hundar så de inte ska gnaga sönder det så fort. Tur jag köpte dem, för grisörat jag köpte försvann på en grisblink kan man ju säga.

Fast nu medan jag har bloggat har hon redan hunnit sluka halva så jag börjar betvivla om de kommer räcka hela helgen, ehe. Tur hon gillar dem i alla fall.


Kommentar:
#1: Sofie

Tänk på att inte ge henne "godsaker" hela tiden. Då kommer hon inte äta någon mat sedan :)

2012-03-30 @ 18:38:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: