isabellbrandstrom

2012-03-03
02:10:56

Klar

Nu är jag klar med parafrasen! Eller jag vet inte om man någonsin blir helt klar med en målning, skulle kunna fortsätta peta på små detaljer hur länge som helst. Men jag är nöjd iallafall. Älskar färgerna i min tavla. Tror till och med att jag kommer hänga upp den en vacker dag när jag bor i hus och har plats för den. Jag har en del porslin som är i matchande tema/färger som tavlan och det skulle vara läckert att dekorera ett helt rum i den stilen.


Kommentarer:
#1: Teresa

Mnjaa, det känns som att man skulle kunna hålla på i en evighet: byta ut färger, uttryck, nyanser o.s.v. Utåt sett kan målningen uppfattas som klar, men jag tror på att skapandet är en process som inte behöver ha ett slut.. ifall man inte absolut vill ha ett slut och bara tar och bestämmer sig för att det ska vara färdigt ;)



Jag gillar din målning förresten! Jag gillade många målningar i klassen :) Det fanns många som jag kunde tänkas ha på min vägg här hemma.

2012-03-03 @ 18:32:47
#2: stefan

grym målning :)

2012-03-06 @ 08:28:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: