isabellbrandstrom

2012-03-19
13:18:18

Sjuk

Sitter i min onepiece i fåtöljen, mår sjukligt illa och har ont i magen. Antingen har jag dragit med mig något influensa-aktigt från Sthlm som har satt sig i magen, eller så är det en vanlig magsjuka, eller bara min mage som gör uppror från all underlig kost jag stoppat i mig i helgen. Fick inte behålla någon mat igårkväll och idag går det jäkligt trögt att få i sig något. Fick iaf behålla min frukost-smoothie och har lyckats peta i mig en knapp deciliter kyckling och broccoli. Har dock inte en gnutta energi och blir mer och mer förkyld. Känner mig febrig men har bara haft 37,8 som mest i temp idag.

Hoppas, hoppas på att jag ska må bättre imorgon så jag inte missar skolan. Men jag betvivlar att jag hinner krya på mig.


Kommentarer:
#1: Teresa

Attans :P hoppas att det går över snabbt!

Jag har börjat få bihåleinflammation igen. Det värker i hela ansiktet.



Men jag brukar ocks känna mig frbrig trots att jag ligger under 38 grader. Jag har en vän som läser till sjuksköterska som säger att det faktiskt kan vara så när man i vanliga fall har en låg kroppstemp. Problemet blir att man inte har en vidare effektiv feber som gör någon nytta.



Krya på dig! :)

2012-03-19 @ 13:56:03
#2: isaflisa

Tack Teresa! krya på dig du också!

2012-03-19 @ 15:39:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: