isabellbrandstrom

2012-11-12
11:46:04

Fars dag

Igår åkte jag och A till Nordingrå och hälsade på mor och far. Och som den fantastiska dotter jag är så hade jag med mig presenter till farsgubben. Jag gav honom nämligen tillbaka sina saknade långkalsonger som A på något tokigt underligt vis fått med sig hem från förra gången vi hälsade på, hehe. Kalsongerna hade jag vikit vackert och knutit en rosa rosett runt. Mycket fint! Hahah men pappa blev tacksam för gåvan.

Mer än att få tillbaka sina sletna gamla långkallingar så bredde jag på med en whiskeyflaska. Eller nja det skulle ha varit en whiskeyflaska, men eftersom "en dum en" trodde att systemet var öppet på en söndag så blev det istället en glöggflaska från mataffären. Men det är väl ändå tanken som räknas.. Eller hur!? ;)

Vi hade iallafall mycket trevligt. Vi blev bjudna på Lax o Potatis och sedan chokladkaka med grädde o bär.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: