isabellbrandstrom

2012-11-03
18:10:44

Toppenhelg!

Hade en toppenkväll igår! Fridas kille Viktor hade inflyttningsfest, vi blev bara fem styckna men grymt kul hade vi. Vi spelade Wii och ett brädspel som hette "förfest" Helskoj! Sen drog vi ut på Olles.

Idag har jag och A haft en helmysig slappardag, ätit tacos till middag och ska ikväll dricka glögg och äta pepparkakor framför andra avsnittet av "Så mycket bättre" MYS!

Imorgon fortsätter lugnet och avslappningen, jag och Nastia ska nämligen på relaxen. Ska bli helhärligt det med.

Jag hann förresten till redovisningen i tisdags, men det var alldeles precis. Kom en kvart sent till lektionen men som tur var hade de inte hunnit dra igång med redovisningarna. Men jag tycker fortfarande att det är jäkligt dåligt att jag inte ska hinna till en lektion som börjar klockan 13.00 när jag börjar resan 9.46!! Katastrof tåg! Men nu slipper jag iaf åka mer tåg på ett tag för nu är höstlovet över för eleverna och praktiken fortsätter i fem veckor till.

Bild på fina Nastia från tjejfesten som var för två veckor sedan:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: