isabellbrandstrom

2012-10-16
12:27:41

Min nya vän

Nu är det dags att avslöja lite mer om min nya vän.

Andreas heter han och är den finaste människa jag någonsin mött. Han är omtänksam, han är förstående, han är så genom ärligt snäll. Han har humor, han är givmild, han är fin på alla sätt och vis. Han är bra för mig, han får mig att känna mig trygg. Han lyfter fram det bästa hos mig, han ger mig ett lugn inombords och han bryr sig verkligen om mig.

Han är min drömkille helt igenom och jag har fallit för honom, jag har helt och hållet fallit och jag känner mig så otroligt lyckligt lottat att få vara en del av hans liv.

I brist på bilder lägger jag upp skrotskulpturen jag gjorde för ett tag sedan. Ni ska även få en bild på min transformation av skulpturen "grön eld" så fort jag lyckats få ett bra foto på den.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: