isabellbrandstrom

2012-10-25
14:42:37

Tolkningsfel

Det som skrivs i en blogg kan tolkas olika beroende på hur betraktaren ser på saker och ting. Och jag känner att jag måste förtydliga mig för att ni ska kunna tolka mina senaste inlägg på "rätt" sätt.
När jag skriver om "mitt nya liv" så menar jag min verklighet och mina känslor och tankar just då! Det jag skriver om "mitt nya liv" är ingenting som ska jämföras med mitt " gamla liv". Det är inte det jag gör! Som jag sagt är mitt "tidigare liv" en helt annan historia helt självständig från det jag skriver i dagsläget. Om jag skriver att jag är glad nu så är det min verklighet idag. Det betyder inte att jag aldrig varit glad tidigare.

Jag tycker att det är tråkigt om jag inte skulle få skriva om hur bra jag mår bara för att det kan tolkas som att jag levt ett helvete förut! Vill verkligen inte ge er den uppfattningen så därför ber jag er att släppa det som varit och inte tolka in gamla kapitel.

Här är min skulptur "Grön frost" jag berättade om tidigare


Kommentar:
#1: Josefin

Jag hejar på dig. Man får vara hur glad man vill faktiskt:) Superfin grön eld du gjort!! Kram

2012-10-25 @ 18:14:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: