isabellbrandstrom

2012-10-24
15:53:35

VFU och nya bilen

Detta inlägg har jag försökt skicka ända sedan i måndags. Tror att blogg.se appen har något problem som vanligt.

Praktiken har iallafall dragit igång för denna termin och bildämnet är det nu som hägrar. Sju veckor ska jag hålla till på Geneskolan och det känns otroligt kul.

Känns också bra att jag hann skaffa en bil precis innan så att jag faktiskt kan ta mig till jobbet. Hade ju varit lite jobbigt annars :P
Älskar min nya bil! En Audi A4 Avant som går klockrent. Tusen tack till pappa som hittade bilen åt mig och körde mig till Hoting för att hämta den.
Se där, allting bara ordnar sig för jag har fantastiska människor runt mig som ställer upp för mig och gör mitt liv så mycket enklare. Tack alla ni!

Det enda som känns otroligt jobbigt just nu är hur mycket jag saknar mina katter. Birger och Elsa lämnades kvar i mitt gamla liv och jag saknar dem så att det gör ont. Alla säger åt mig att glömma bort dem. Och jag önskar att jag kunde det, men jag kan inte, det går bara inte.
Men jag hoppas på att få träffa dem snart igen.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: