isabellbrandstrom

2014-01-24
16:17:20

Tillbaka i bloggträsket
Japp jag är tillbaka i bloggträsket efter ett helt års uppehåll!
Det fanns flera anledningar till att jag slutade mitt bloggande och nedan kan ni läsa en lista med sånt jag kan komma på att skylla detta på:
  • Först kändes det för mycket att skriva ikapp efter en månad utrikes.
  • Sedan hade jag inget stabilt hemnätverk.
  • När jag väl fick ett fungerande nätverk hade vår/sommaren börjat vilket gjorde att jag inte ville sitta inomhus vid datorn och blogg.se´s app till mobilen strulade för mycket. 
  • När hösten kom började jag att skriva mitt examensarbete. Jag hade inte längre tid för varken bloggen, träning, fritidsintressen, ett socialt liv etc. etc 
Nu har jag massor med tid över igen för nu mina damer och herrar är jag arbetslös! ja eller nja tills 1:a februari räknas jag faktiskt fortfarande som student, men ändå, jag är godkänd på uppsatsen och helt klar som textil- och bildlärare så arbetslös är vad jag är. Visserligen har jag kvar mitt städjobb, jag jobbar extra på Norrbröd och springvickar i läraryrket men rent teoretiskt, arbetslös.
 
Det är verkligen mycket som hänt sedan sist men vi tar en sak i sänder och blandar det gamla med lite nytt! Största nyheten sedan sist är att jag har en aning större mage nu jämfört med för ett år sedan. 
 
 
Vill iallafall säga att ni är varmt välkommen att följa denna blogg isabellbrandstrom.blogg.se. Vare sig ni känner mig väl eller inget alls, om ni följt mig tidigare eller aldrig, hursomhellst så är ni välkommen här om ni vill! 
 
Kraam // Isaflisa
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: