isabellbrandstrom

2014-03-12
17:20:01

Av barn får man höra sanningen!
Fick ett par gravidhängselbyxor av min svägerska i vintras och nu har magen blivit så pass stor att jag fyller ut dem. Jätteskönt med hängselbyxor så att jag slipper att det stramar åt runt magen så jag har längtat efter att få använda dem. Förskolebarnen var dock inte lika förtjusta i dem som jag. Här är några av de kommentarer som haglat under dagen. 

- Det ser ut som att du ska måla i dom där.
- Varför har du sånna här på dig? (drar samtidigt i byxorna och ser skeptisk ut)
- Dom här ser faktiskt ut som sånna vattenbyxor vi har utanpå overallen (menar galoonbyxor)
- Imorgon, kan du ha andra kläder på dig då?

Byxorna är alltså icke godkända av barnen, om detta beror på utformningen av just hängselbyxor eller om det är just dessa beiga lite pösiga byxor som inte faller dem i smaken vet jag inte, men det lär vi märka eftersom jag tänkt införskaffa ett par i blåjeans med. 

Glömde visst bädda sängen imorse..


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: