isabellbrandstrom

2014-03-01
19:06:35

Vampyrbebis och besöket i Borlänge
Jag som trodde att jag skulle ha hur mycket tid som helst till bloggen denna vår men oj så fel jag hade och oj vad tiden springer iväg. Är uppbokad med jobb i två-tre veckor i förväg vilket är väldigt bra men med den lille vampyren i magen som stjäl mitt blod och min ork är det tufft att orka med mycket mer än jobbet. Har ökat dosen med järntabletter så det blir nog bättre får vi hoppas. Måste ju börja planera babyshower nu! ;)

Helgen i Borlänge var riktigt mysig och vi fick mycket kvalitetstid med Kevin! Det är otroligt roligt att se hur mycket han tyr sig till sin pappa trots att vi bara har möjlighet att åka ner som mest en gång i månaden.








 




Kommentarer:
#1: Sofia

Ja oj vad tiden går! Vilken vecka är du i nu?
Har du fått hjälp med dina vagnfrågor i barnvagns-gruppen? :)
Jag tycker att du får leja dina vänner att fixa en babyshower, det ska du ju inte göra själv ;).

Svar: Är i vecka 26 nu :) jo jag fick hjälp! Vem som planerar babyshower är olika beroende på vart man kommer ifrån. I Sverige är det ju väldigt ovanligt så man kan nog inte säga att det ska vara på något särskilt vis. Jag har mina två närmsta vänninor Sofie och Anna som hjälper till med planering och allt som ska fixas men då jag vill lyxa och välplanera och fixa inbjudningskort och lekar och ALLT känner jag att det är lite för mycket begärt att dom ska fixa och betala alla mina krav. Sedan ser jag det även som ett bra, roligt och kreativt sätt att umgås med Sofie och Anna så vi får lite kvalitetstid ihop! ;)
Isaflisa

2014-03-03 @ 10:04:55
#2: sofia

Har ni bestämt er för vad det blir för någon då? :)
Ja bara man är nöjd så är det huvudsaken! En av mina bästa vänner är från usa, så hon fixade min själv. Så nu när hon var gravid så var vi tre som fixade till henne. Det blev en ganska rejäl en som tack ;).

Svar: Vi har inte kommit så långt i planeringen ännu! Jo jag följer din blogg så gott jag kan så jag vet att ni planerade Ashleys ;) Jag har inte hunnit läsa på särskilt mycket om babyshower men jag har börjat planera aktiviteter och färger och bakverk och så :) Har inte haft tid tillräckligt för mer planer. Trodde att jag skulle gå mestadels arbetslös i vår men då det istället har varit fullt upp med jobb, renovering och umgänge så har planeringen fallit åt sidan :/
Isaflisa

2014-03-03 @ 20:38:51
#3: Sofia

Ja men det är ju ingen panik! Ni har gott om tid på er! :) Det är ju fortfarande hyfsat långt till sommaren iaf! :)

2014-03-04 @ 12:03:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: