isabellbrandstrom

2014-12-07
21:26:20

Mat- och sovklocka och bissingar
Rutinerna blir bara bättre och bättre. Har styrt om lite till så nu somnar han till och med i sin spjälsäng istället för att vi vaggar honom i famnen. Nätterna har också blivit mycket bättre nu vaknar han oftast bara en gång per natt istället för tre. 
Det märks att han mår bra av alla rutiner och nu behöver jag snart inte kolla på klockan längre för hans inbyggda mat -och sovklocka har ställt in sig utefter schemat så nu hjälper han till att påminna när det är dags för att sova och äta ;)

Det har också hänt en hel del i hans rörelseutveckling, han kan nu vända sig problemfritt mellan magläge och ryggläge och kan därför roa sig själv mycket bättre när han ligger på golvet. Nu i helgen har även två bissingar spruckit fram i underkäken. Han tuggar nu otroligt mycket på sin napp så jag är väldigt glad att jag inte ammar längre! ;)

Livet leker och jag njuter av tillvaron!

Gaddarna syns dåligt och han fick för sig att skela lite lagomt på bilden men det var den bästa bilden jag lyckades ta haha. I samband med att tänderna sprack fram slutade han gilla att man rör tandköttet, det gör säkert lite ont där. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: