isabellbrandstrom

2014-12-20
14:36:25

Tjejkväll och världens bästa barnvakt
Tjejkväll och krogrunda med mina tre närmsta vänner igår! Så himla kul vi hade och så skönt att få vara barnfri! Eller nästan barnfri. Vi höll till hemma hos mig och hade Elliots gudmor Elvira här som barnvakt. Klart bästa barnvakten! När jag klev upp efter en välförtjänt sovmorgon till 11 så sover pojken ute i vagnen, gårdagens partybevis bortstädade, kaffet pressat och perfekt kokta ägg ligger i en kastrull på köksbänken. Håller tummarna på att Elliot skött sig bra så att Elvira kan tänka sig att vara barnvakt fler gånger och inte blivit avskräckt! 

Hade junimammorna här på besök tidigare i veckan! Elliot fick sin tand först av junibebisarna och därför åkte jag nämligen på att bju på tårta haha.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: