isabellbrandstrom

2014-10-09
19:08:28

4 månader och håravfall
Fyra månader

Idag är Elliot 4 månader gammal! Tiden går bara fortare och fortare känns det som. En vecka bara springer iväg och vi hinner inte ha tråkigt kan jag lova. Nu har vi börjat med babymassage också, tyvärr är det på onsdagar samtidigt dom babysången men det kanske bara är bra så det inte blir för mycket aktiviteter för Lelleplutt. Han blir mer och mer påverkad av liv och rörelse omkring honom nu. Han blir upp i varv och har svårt att äta. Det måste vara lugnt och tyst och helst ska man lägga en filt över honom för att han ska kunna slappna av och koncentrera sig på maten. 

Håravfall

Under graviditeten tappar man nästan inget hår. Men några månader efter förlossningen så tappar man istället allt hår som man skulle ha tappat under den tiden. Detta blir katastrofala mängder hår! Om jag skulle ha samlat ihop allt hår jag tappat under senaste månaden så skulle jag nog lätt kunna tova tofflor till hela familjen!

Här är dagens skörd:






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: