isabellbrandstrom

2014-10-02
14:27:58

Bra period, 2 år och Hippychick
Halleluja! Elliot har precis kommit in i en bra period! Det är inte längre gallskrik när man sätter honom i bilbarnstolen, han kan numera somna utan protester, han kan ibland sova längre tid än 40 minuter under dagarna utanför sjalen nu. Och han kan vara vaken nöjd och glad längre än en timme! Han kan längre och längre perioder sitta nöjd och glad i famnen. Och bäst är att han har en längre period varje natt nu där jag får sova ostört! Känns som att trollen har tagit tillbaka sin changeling och jag har fått min änglabebis tillbaka! Håller tummarna på att trollen inte får för sig att byta igen! Vill gärna få njuta ett tag av detta! 

Igår firade jag och Andreas att vi varit tillsammans i 2 år! På ett sätt känns det som att tiden gått väldigt fort men samtidigt känns det som om vi skulle kunnat ha varit gift i 20 år för vi känner varandra så väl nu, vi har verkligen vuxit ihop, vi kompletterar varandra på bästa möjliga vis och jag skulle inte kunna föreställa mig en verklighet utan min fantastiska själsfrände och bästa vän! Andreas är mina drömmars kille och jag är så glad att vi för två år sedan fann varandra!


Idag kom min hippychick hipseat som jag beställde i söndags. Älskar redan detta fantastiska bärdon och det gör Elliot också! Bäst tyckte han det var att stå på den! 







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: