isabellbrandstrom

2016-01-05
16:34:16

God fortsättning!
God fortsättning på det nya året! 2016! 

Det har gott ganska precis ett år sedan jag senast postade i bloggen så det är väl dags att visa lite livstecken igen och uppdatera er om vad som hänt sedan sist. 

Elliot är nu 1 år och snart 7 månader gammal, han har gått på förskola sedan i september då jag fick en tillsvidaretjänst som textilslöjds-och bildlärare. Elliot älskar förskolan och jag trivs som fisken i vatten på jobbet. Helhärligt lärarlag, schyssta elever och en egen slöjdsal att basa över. Men om ett halvår ska jag vara mammaledig igen och Elliot blir storebror! Det händer mycket nu och det känns otroligt spännande!

Julafton
Hade premiär på att anordna julfirandet hemma. Mina föräldrar var med och Andreas far och syster likaså. Det blev en helmysig jul. Missade väl en aning på det där med att beräkna åtgången av julmat så att det såg ut lite som att det saknades sådär 20-30 gäster och vi fick äta julbordsrester låååång tid efteråt. Men en otroligt lyckad afton blev det. 

Nyår firades i Nordingrå i år igen. Så skönt att ta det lugnt, äta gott och få sovmorgon på nyårsdagen då Elliots mormor och morfar mer än gärna ställer upp på "morgonmyset" med barnbarnet.

Den 18:e är det ultraljud och vi får förhoppningsvis veta om det är en lillebror eller lillasyster Elliot ska få, så är du nyfiken håll utkik i bloggen. 








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: