isabellbrandstrom

2011-08-23
16:23:32

Rustar för krig
Alvedon, Bisolvon, Enchinaforce, Sinova, C-vitamintabletter, Coccilana, nässprej och Strepsil.. Hade det mesta hemma redan men jag fick fylla på förrådet med några preparat. Dyrt, men det är ännu dyrare att inte kunna jobba. Nu jäklar är det krig mot förkylningsbakterierna. Funkar inte detta så ska jag även prova Kan Jang och höra på apoteket vilka mer tabletter jag kan trycka i mig. Känns som jag äter fler tabletter än många av våra pensionärer på jobbet. Skulle nog behöva införskaffa en sådan där dosett för tabletterna så jag håller koll på vilka jag ska ta på vilka tider och hur ofta.. Hehe


Röd solhat ska tydligen vara dundermedicin mot förkylning, en av ingredienserna i Enchinaforce


Kommentar:
#1: Mickaela

Kolla bara upp så att preparaten går att kombinera med varandra, vissa heter olika men kan ha samma innehåll och andra går mindre bra ihop. Lycka till!

2011-08-23 @ 21:29:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: