isabellbrandstrom

2011-08-31
20:02:54

True talent
Nu har jag jobbat klart på hemtjänsten för i sommar. Nu är jag ledig i några dagar fram till den 5:e då studierna drar igång igen. Har lite panik inför skolstarten då shemat i början ser otroligt tufft ut och jag har inte kunnat skaffa någon kurslitteratur eftersom jag inte vet ännu vilket från litteraturlistan vi behöver köpa och vilket som går att låna på biblioteket. Men nu ska jag försöka låta bli att tänka på detta och njuta av fyra dagars frihet.

Dessa dagar ska jag:
  • Shoppa
  • Hjälpa mormor att plocka bär
  • Fira Mickaela som fyller år
  • Scrap/pyssel med sofie
Har jag glömt något..?

Nu ska jag sätta mig i soffan och se True talent på tv3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: